Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP ponad 30% małych firm w chwili obecnej nie zbudowało firmowej strony w sieci i nie używa poczty elektronicznej w prowadzonej działalności gospodarczej.
Chociaż rezultat analizy sprawia wrażenie być wysokim, to istnieje kilka łatwych metod na pozbycie się problemu i zorganizowanie w krótkim czasie fundamentów pod swoją pozycję w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom najczęściej wskazuję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a jednocześnie nie zajmujące dużo czasu: stworzenie strony www w oparciu o wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku instalację zakupionej w sieci templatki u takich ostawców jak yootheme.com.
Takie nieskomplikowane podejście daje praktycznie zawsze bezzwłoczny sukces – witryna w sieci nie tylko znajdzie się w internecie ale ponadto zrobi wrażenie profesjonalnie przygotowanej. Oznacza to, że, w w cenie wdrożenia około 500 zł netto można osiągnąć wybrane cele.
Budowa serwisu nie przenosi się na obecność podmiotu gospodarczego w sieci. Priorytetowym zagadnieniem staje się jej optymalizacja zwykle z pomocą dedykowanych podmiotów lub ponownie z naszą pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Ważnym jest to, by zawartość w serwisie internetowym były na bieżąco dodawane i przygotowane równie w zawartości jak i w nagłówkach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz