Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że około 30% małych biznesów w chwili obecnej nie ma własnej strony w sieci i nie wykorzystuje poczty elektronicznej w prowadzonej działalności gospodarczej.
Chociaż rezultat ten sprawia wrażenie być wysokim, to można wskazać kilka skutecznych metod na pozbycie się problemu i uzyskanie w krótkim czasie fundamentów pod swoją pozycję w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom najczęściej wskazuję rozwiązanie nie wykorzystujące specjalnych umiejętności, a przy tym szybkie: zorganizowanie witryny sieciowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w następnym kroku dodatnie nabytej w sklepie internetowym szablonu witryny u takich producentów jak yootheme.com.
Takie nieskomplikowane podejście daje zwykle natychmiastowy rezultat – strona nie tylko znajdzie się w internecie ale także będzie wyglądać w zgodzie z trendami. W praktyce, w w cenie wdrożenia na poziomie 500 zł netto można zrealizować wszystkie postawione cele.
Budowa serwisu nie oznacza pojawienia się firmy w sieci. Najważniejszym staje się jej wypromowanie częstokroć z pomocą doświadczonych podmiotów lub ponownie z z moją pomocą, bo na brak sukcesów w tej branży nie możemy narzekać. Najważniejszym jest pamiętać, by treści na stronie były na bieżąco rozwijane i przygotowane tak w treści jak również dodatkach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz