Badania przeprowadzone przez TNS OBOP mówią, że około 30% mikrobiznesów w Polsce nie zbudowało osobistej witryny w internecie i nie wykorzystuje poczty elektronicznej w prowadzonej działalności biznesowej.
Jakkolwiek wynik badań sprawia wrażenie być bardzo wysokim, to istnieje kilka skutecznych sposobów na pozbycie się problemu i zorganizowanie w krótkim odcinku czasu fundamentów pod swoją aktywność w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom najczęściej wskazuję rozwiązanie łatwe, a przy tym nie zajmujące dużo czasu: zorganizowanie witryny sieciowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a w następnym kroku dodatnie nabytej w internecie szablonu witryny u takich ostawców jak yootheme.com.
Takie proste podejście pozwala na praktycznie zawsze szybki rezultat – witryna w sieci nie tylko pokaże się w internecie ale także będzie wyglądać w zgodzie z trendami. W większości przypadków, w koszcie rzędu 500 zł netto udaje się zaliczyć wszystkie postawione cele.
Samo stworzenie witryny nie przenosi się na obecność mikrofirmy w internecie. Bardzo ważnym jest jej wypromowanie częstokroć z pomocą dedykowanych podmiotów lub dalej z naszą pomocą, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Ważnym jest to, by zawartość na stronie były często aktualizowane i gotowe zarówno w treści jak i w nagłówkach na wizyty robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz